وب‌سایت Eurogamer اخیراً مصاحبه‌ای را با آقای یوهانس کولمن (Johannes Kuhlmann)، مدیر بخش فناوری استودیوی فیشلبز (Fishlabs)، ترتیب داده و سوالاتی از وی در مورد بازی Chorus مطرح شد. آقای کولمن توضیح داد که این بازی دارای عناصر جهان باز است که به بازی‌باز اجازه می‌دهد به طور آزادانه در میان فضاهای آزاد به اکتشاف بپردازند. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اشاره کرد که وجود قابلیت SSD در کنسول‌های نسل بعدی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ موجب شده تا مدت‌زمان بارگذاری در این بازی کاهش یابد. کولمن اظهار امیدواری کرده است تا تعداد بارگذاری این بازی را کاهش داده و یا کاملاً حذف کنند.

وی در این خصوص گفت:


بازی Chorus دارای المان‌های جهان باز است. شما می‌توانید در محیط اطراف خود و یا مکان‌های دیگر به اکتشاف بپردازید. در این بازی چند صفحه بارگذاری وجود دارد. با توجه به سرعت SSDها امیدوار هستم تا بتوانیم تعداد آن‌ها را کم و یا کاملاً حذف کنیم و یا اینکه حداقل بتوانیم مدت زمان بارگذاری را کاهش دهیم. این‌گونه نیست که بازی را به‌طور کامل تغییر دهیم، بلکه می‌خواهیم حس افزایش لذت از تجربه‌ی بازی را بیشتر کنیم تا بازی‌بازان بتوانند به راحتی در محیط‌های جدید اکتشاف کنند. با بارگذاری سریع‌تر احساس می‌کنید که آزادی بیشتری را در اختیار دارید.


بازی Chorus در سال ۲۰۲۱ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا عرضه خواهد شد