به گزارش بازیمی به نقل از گیم فا چه تغییرات به وجود آمده در داستان و ساختار Final Fantasy 7 Remake را دوست داشته باشید یا نه، باید اذعان داشت که بازی به موفقیت عظیمی دست یافته است. با وجود اینکه ساختهی اسکوئر انیکس به مدت یک سال انحصاری پلیاستیشن ۴ خواهد بود، این بازی موفق شد که در ماه آوریل بالاتر از عناوینی مانند Call of Duty: Modern Warfare و Animal Crossing: New Horizons، تبدیل به پرفروشترین بازی ماه شود.
این بازی هم اکنون یکی از موفقترین بازیهای فرنچایز Final Fantasy حساب میشود و علیرغم برخی تغییرات مانند همان پایان بازی، نمرات مجموعا خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرده است. حال به تازگی یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیهکنندهی بازی، در مصاحبهای با Push Square اذعان داشته که در ابتدا قصد داشته تا تغییرات بسیار عظیمتری را به داستان بازی اعمال کند. اما در نهایت این ایده عملی نشد و در عوض تیم توسعهی بازی تمرکز خود را برروی بازسازی بازی و ترکیب آن با المانهای جدید گذاشت:
من به شخصه خواستار تغییرات بسیار دراماتیکتری بودیم، اما کارگردان ما تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) و دستیار کارگردان نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، تصمیم گرفتند که اکثر جوانب محبوب بازی اصلی را حفظ کنند. در نهایت تصمیم بر این شد که تیم توسعهی بازی، تمرکز خود را برروی بازسازی نسخهی اصلی بگذارد و به آن بخشهای جدیدی اضافه کند تا به تعادل کاملی برسیم.
یکی دیگر از تغییرات عظیم نسبت به نسخهی اصلی، تقسیم بازی به چند قسمت است و در حال حاضر ما با اولین قسمت Final Fantasy 7 Remake طرف هستیم. کیتاسه در این باره هم گفته است که قصد ندارد تا داستان بازی را در قسمتهای بعدی تغییر دهد:
نمیخواهیم که داستان بازی را به کل تغییر دهیم و آن را به چیزی متفاوت از بازی اصلی تبدیل کنیم. با وجود اینکه این یک بازسازی کامل است، بازیبازان انتظار دارند که داستان Final Fantasy 7، داستان Final Fantasy 7 باشد.
دیدگاه خود را بنویسید