به گزارش بازیمی به نقل از گیم فا به تازگی نیت فاکس (Nate Fox)، کارگردان بازی Ghost of Tsushima، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که درجات سختی مختلف این بازی حساب‌شده هستند و حالت Hard Mode، به قوی‌تر کردن دشمنان و ضعیف‌تر کردن شما بسنده نخواهد کرد.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال، عنوان Ghost of Tsushima است که به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. یکی از نگرانی‌های پیش آمده پس از نمایش گیم‌پلی بازی در رویداد State of Play، این بود که بازی بیش از حد آسان به نظر می‌رسد. اما حالا سازندگان با چندین مصاحبه پس از آن نمایش، خیال هواداران را از این بابت راحت کرده‌اند.

در زمینه‌ی درجه‌ی سختی، بسیاری از بازی‌ها به بزرگ‌تر کردن نوار سلامتی دشمنان و کوچک‌تر کردن نوار سلامتی شما بسنده خواهند کرد، اما نیت فاکس هواداران را مطمئن کرده است که Ghost of Tsushima جز این بازی‌ها نیست و بسیار برروی درجات سختی مختلف بازی کار شده است:

مهم نیست که بازی‌بازان چه درجه‌ی سختی را انتخاب کنند، نوار سلامتی دشمنان یکسان خواهد ماند. این مهم برای حفظ کشندگی کاتانا است. سیستم مبارزه‌ی ما فقط به مهارت‌های خود بازی‌باز تکیه می‌کند. در درجه‌ی سختی Hard، مغول‌ها بسیار هجومی‌تر هستند و بازی‌باز باید دقت بیشتری داشته باشد.

نیت فاکس همچنین در مورد سلاح‌ها و زره‌ها در بازی‌ هم صحبت‌هایی کرد. او در مورد امکان حمل دو شمشیر به صورت همزمان گفت:

جین برای کار با یک شمشیر تمرین کرده است. پس تنها قادر به حمل یک سلاح به صورت همزمان خواهید بود. البته وقتی تعداد مغول‌ها از توان جین بیشتر شود، می‌توانید که از سلاح‌ها از راه دور هم استفاده کنید. کاتانای جین بسیار برای او مهم است و از اول تا آخر بازی سلاح او خواهد ماند. البته راه‌هایی برای ارتقای این سلاح وجود دارند.