این که بدانیم استودیو‌ی سانتا مونیکا در حال حاضر برروی ادامه‌ی سری God of War در حال کار کردن است به هیچ وجه باعث تعجب هواداران نمی‌شود، آن هم پس از تمام موفقیت‌ها و محبوبیتی که توانست نسخه‌ی آخر این بازی چه در میان طرفداران و چه در میان منتقدین به دست آورد. اگرچه هنوز ساخت دنباله‌ی این بازی توسط سونی تأیید نشده است اما مطمئناً با توجه به مواردی که گفته شد نیازی به تأیید این شرکت نیست برای آنکه بدانیم در حال حاضر استودیو‌ی سانتا مونیکا برروی چه پروژه‌ای متمرکز شده است. این استودیو به تازگی در حال استخدام نیرو برای ساخت یکی از دنباله‌های خود است که خبر از جاه‌طلبانه بودن روایت داستانی این بازی می‌دهد.

مهم‌ترین شغل ذکر شده در این آگهی را می‌توان مدیر بخش طراحی داستان دانست که از توانایی‌های لازم این شخص به خلق جهان بازی و نوشتن داستان درگیر کننده و پیچیده برای یک اثر دارای پیش‌زمینه اشاره کرد. در ادامه شما می‌توانید بخشی از متن این آگهی استخدام را مشاهده کنید:

شخص مورد نظر نه تنها باید مهارت و آگاهی بالایی در خلق داستان پیچیده و درگیر کننده داشته باشد، بلکه باید توانایی خلق این پیچش‌ها را با در نظر گرفتن تجربه‌ای که بازی‌بازان انتظار آن را دارند، داشته باشد. این شخص وظیفه‌ی طراحی و ساخت سیستم روایی‌ای را بر عهده دارد که بتواند به خوبی با چشم‌انداز کارگردانان بازی سازگاری داشته باشد.

یکی دیگر از این آگهی‌ها به سرپرست نویسندگان اشاره دارد که شما می‌توانید در ادامه بخشی از آن را مشاهده کنید:

خلق خط داستانی قدرتمند، پیچش‌ها و قوس‌های درونی شخصیت‌های بازی، خلق گفت و گو‌های حماسی و تحسین‌برانگیز و در کنار آن هماهنگی کامل این قسمت با بخش گیم‌پلی بازی از توانایی‌هایی است که در این شخص باید وجود داشته باشد.

با توجه به آنکه بازی (God of War (2018 در زمینه‌ی روایت داستان و شخصیت پردازی از برترین عناوین صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود، جای تعجبی ندارد که استودیو‌ی سانتا مونیکا سعی داشته باشد در این زمینه نیز برروی دست خود بلند شود.