تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی استودیوی اِمبِرلب (Ember Lab)، در اظهاراتی جالب خاطرنشان کرد که بازی آن‌ها برخلاف چیزی که نشان می‌دهد، دارای فضایی تاریک و محتوای سنگینی است. در واقع شخصیت اصلی بازی یعنی Kena، وظیفه دارد تا ارواح به دام افتاده را نجات دهد و این فرآیند نیز با پیروزی در نبردها، حل معماها و جست‌وجوی محیط بازی صورت خواهد گرفت. همچنین، از مطالعه‌ی خصوصیات ارواح به دام افتاده نیز می‌توان به عنوان یکی از راه‌های رهایی دادن آن‌ها استفاده نمود. علاوه‌براین، بازی‌بازان باید با ارتقای هم‌تیمی‌های بامزه‌ی خود در این مسیر که Rot نام دارند، از کمک آن‌ها در جابه‌جایی اشیا و موارد دیگر استفاده کنند.

ضمن ارایه‌ی توضیحات فوق، آقای مایکل گریر (Micheal Grier)، مدیر ارشد و برادر او آقای جاش گریر (Josh Grier)، مدیر عامل استودیوی مذکور، تاکید کردند که بازی Kena: Bridge of Spirits، علی‌رغم محیط زیبا و شاد خود، شامل چندین بخش تاریک در داستان‌پردازی خود خواهد بود.

به‌هر ترتیب، بازی‌ها، کتاب‌های مصور و به‌خصوص انیمیشن‌های ژاپنی، غالباً از تم زیبا، رنگارنگ و جذاب در ظاهر خود بهره‌مند بودند. اما از طرفی دیگر، محتوای آن‌ها نیز به‌گونه‌ای طراحی داده می‌شود که افراد با سنین مختلف نیز برداشت‌های بزرگسانه‌تری از آن‌ها داشته باشند و از تجربه‌ی آن‌ها نیز لذت ببرند. حال نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا تریلری که از آن به نمایش درآمد به اندازه‌ی کافی شما را مجذوب خود کرد یا خیر؟

بازی Kena: Bridge of Spirits، در سال ۲۰۲۱ میلادی، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه اپیک‌گیمز منتشر خواهد شد. لازم‌به‌ذکر است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی با فاصله‌ی زمانی نامشخص نسبت به نسخه‌ی کنسولی آن در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه براین، نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این بازی از قابلیت‌ Haptic Feedback کنترلر DualSense بهره خواهد برد که به گفته‌ی تیم سازنده‌ی آن تفاوت‌های بسیار ملموسی را رقم خواهد زد.