بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time مدتی پیش به صورت رسمی معرفی شد و تاکنون تریلرهای مختلفی از این بازی نمایش داده شده است. به‌تازگی توسعه‌دهندگان این عنوان اعلام کرده‌اند که برخلاف گزارش اولیه‌ی منتشر شده، این بازی پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت.

استودیوی تویز فور باب (Toys For Bob)، سازنده‌ی عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time، اخیراً در توییتر خود اعلام کرده است که این بازی شامل هیچ نوعی از پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود. در بخش دیگری از این پیام نیز به ویژگی‌های نسخه‌ی دیجیتالی این بازی اشاره شد. این در حالی است که مدتی پیش گزارشی در مورد وجود خرید درون برنامه‌ای در این بازی منتشر شده بود. البته معمولاً برخی از بازی‌های شرکت اکتیویژن (Activsion) بدون پرداخت درون برنامه‌ای عرضه می‌شوند و پس از مدتی این مورد به بازی‌ها اضافه می‌شوند. پیش‌تر در سری بازی‌های Call of Duty و بازی Crash Team Racing شاهد چنین موردی بودیم. البته بازی Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy که تنها دارای بخش تک‌نفره بود، شامل این مورد نشد.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ (۲ اکتبر ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.