مدتی می‌شود که با معرفی شدن نسخه‌ی بازسازی‌شده‌یDead Space، دوباره این اثر را در صدر اخبار صنعت بازی می‌بینیم. اخیرا و در جریان آخرین اخبار بازی و پیرو مصاحبه‌ی رومن کامپیوس اوریولا (کارگردان خلاق) و فیلیپ دوشارم (تهیه‌کننده‌ی ارشد) این اثر با وب‌سایت IGN، می‌بینیم که خبرها و اطلاعات مختلفی مبنی بر بازسازی دد اسپیس، در قالب خبرهای روزانه به‌گیمرها مخابره می‌شوند. در جریان مصاحبه‌ی نام‌برده، اوریولا پس از صحبت پیرامون کمک‌های سخت‌افزار نسل ۹ به ارائه‌ی یک تجربه‌ی سنگین‌تر و قوی‌تر از جهان دد اسپیس، به وجود مواردی در بازی اشاره کرد که اجازه خواهند داد تا افراد بیشتری توانایی تجربه‌ی «دد اسپیس ریمیک» را داشته باشند. اوریولا پیرامون این موضوع چنین می‌گوید:

«چیزی که برای ما اهمیت بالایی دارد و ۱۲ سال پیش در نسخه‌ی اصلی دد اسپیس وجود نداشت، در دسترس بودن راه‌های مختلف برای افراد مختلف بود تا بتوانند دد اسپیس را بازی کنند. تمامی این گزینه‌های «دسترسی‌پذیری» برای ما مهم‌اند چرا که اجازه می‌دهند تا اثرمان توسط جامعه‌ای گسترده‌تر که شاید پیش‌تر نمی‌توانستند سراغ تجربه‌‌ی Dead Space بروند، بازی شود.»

هنوز مشخص نیست که منظور از «حالت‌های مختلف دسترسی‌پذیری» چه مواردی باشد. اما خب مشخص است که تیم تولید بازی در نظر دارد تا با ایجاد حالاتی که احتمالا بازی را آسان‌تر می‌کنند، تجربه‌ی دد اسپیس را برای تعداد بالایی از مخاطبان در دسترس قرار بدهند که دنبالش، فروش بازی هم بیشتر می‌شود. بازسازی دد اسپیس در تاریخی نامشخص راهیایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5و پی سی خواهد شد.


منبع:زومجی

https://bazime.ir/