البته‌، این پیشرفت‌ها به صورت “آگاهانه” توسط توسعه‌دهنده انجام می‌شوند تا به طور بالقوه دشواری که بازی‌بازان هنگام مبارزه به صورت تک نفره ممکن است با آن روبرو شوند را کاهش دهند.

به عنوان مثال بازی Elden Ring دارای فضاهای اجتماعی خواهد بود که بازی‌بازان می‌توانند وقت خود را برای تعامل و ایجاد ارتباطات جدید در آن بگذرانند. این فضاهای اجتماعی برای گیم‌پلی مشارکتی آنلاین و همچنین نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن در قالب یک میدان نبرد اختصاصی اعمال می‌شوند

هر گونه مانعی برای ورود به بخش چندنفره، توسط توسعه‌دهنده به طور بسیار آگاهانه‌ای برچیده می‌شود. همچنین تأکید کمتری بر پرداخت هزینه برای تعامل با کاربران آنلاین وجود دارد. اکنون می‌توانید با بازی‌بازان خاصی گروه بندی کنید و پیام‌های دوستان خود مثلا افرادی که با آن‌ها Destiny 2 بازی می‌کنید را اولویت بندی کنید.

همان‌طور که می‌دانید در ساخت Elden Ring، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، خالق Dark Souls، با همکاری جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) نویسنده‌ی A Song Of Ice And Fire، نقش بزرگی را ایفا می‌کنند.

فرام‌سافتور قبلاً تأیید کرده بود که مارتین به ساختن دنیای بازی کمک کرده است. حالا در آخرین شماره‌ی Play magazine نوشته شده که مارتین علاوه بر ساخت جهان بازی و داستان (lore) آن، در آفرینش شخصیت های آن شامل همه‌ی نیمه‌ خدایان وحشی (Ghoulish Demigods) مانند نیمه خدایی با اندام‌های متعدد موجود در تریلر و پناهگاه‌های آن‌ها نیز دست داشته است.

Elden Ring

Elden Ring توسط میازاکی به عنوان یک بازی Dark Souls جهان باز توصیف شده است و مانند هر بازی جهان باز، بازی‌بازان مجبور نخواهند بود برای پیشرفت مسیر خاصی را دنبال کنند. اگر آن‌ها متوجه شدند که روی یک باس خاص گیر کرده‌اند، می‌توانند قبل از مراجعه به آن باس، سطح شخصیت خود را افزایش دهند یا از سیستم Matchmaking جدید برای پیدا کردن همراهان ماهر و مناسب استفاده کنند.

عنوان Elden Ring در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع:گیمفاhttps://bazime.ir/