بایگانی نوشته‌ها


تعریف و تمجید هیدئو کوجیما از بازی Twelve Minutes

تعریف و تمجید هیدئو کوجیما از بازی Twelve Minutes

هیدئو کوجیما در توییتر بازی Twelve Minutes را تحسین کرده و گفته است به‌ساخت یک بازی ماجراجویی دیگر تمایل پیدا کرده است.کارگردان بازی‌‌های Metal Gear Solid و Death Stranding در اکانت توییتر خود گفته است به‌قدری از تجربه‌ی بازی Twelve Minutes لذت برده است که «به‌نوعی ترغیب شده است که یک بازی ماجراجویی دیگر بسازد». بازی Twelve Minutes در سبک ماجراجویی و رازآلود است که در یک چرخه زمانی (Time-Loop) اتفاق می‌افتد. همچنین ویلیم دفو، دیزی ریدلی و جیمز مک‌اووی صداپیشگی شخصیت‌های این بازی را برعهده دارند. هیدئو کوجیما گفته است که بعد از تجربه‌ی INSIDE تابه‌حال هیچ بازی‌ای به‌این‌اندازه نظرش را جلب نکرده بود.

Mortal Kombat 12 احتمالا بازی بعدی NetherRealm خواهد بود

Mortal Kombat 12 احتمالا بازی بعدی NetherRealm خواهد بود

برخلاف اکثر گمانه‌زنی‌ها پیرامون اثر بعدی تیم ندررلم، جف گراب اعلام کرد که اد بون و تیمش مشغول ساخت دنباله‌ی مورتال کامبت هستند.مدتی می‌شود که گمانه‌زنی‌ها پیرامون اثر بعدی تیم ندررلم (NetherRealm) خالقان آثاری همچون مورتال کامبتمورتال کامب و اینجاستیس،‌ شدت گرفته است. اد بون مدتی پیش با انتشار چند توئیت درباره‌ی علاقه‌اش به‌ساخت یک بازی مبارزه‌ای با محوریت قهرمانان «مارول کامیکس»، تنور شایعات را داغ کرد. پس از توئیت‌های اد بون، اعلامیه‌ی رسمی سازندگان مورتال کامبت مبنی بر پایان پشتیبانی آن‌ها از بازی Mortal Kombat 11 و حرکتشان در جهت توسعه‌ی اثر بعدی، گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی اثر بعدی آن‌ها را افزایش داد.

احتمال ساخت یک بازی غیر از Call of Duty توسط Sledgehammer

احتمال ساخت یک بازی غیر از Call of Duty توسط Sledgehammer

مدیر ارشد عملیات استودیو اسلج همر در مصاحبه‌ای از احتمال ساخت یک بازی غیر از سری کالاف دیوتی خبر داد.اندی ویلسون، مدیر ارشد عملیات استودیو اسلج همر (Sledgehammer)، در مصاحبه‌ی اخیر خود با VentureBeat به احتمال توسعه یک بازی غیر از Call of Duty در آینده اشاره کرد. اگرچه این توسعه‌دهنده در حال حاضر سخت مشغول کار روی بازی Call of Duty: Vanguard است.

بازی بزرگ بعدی رمدی با همکاری اپیک گیمز وارد مرحله ساخت شد

بازی بزرگ بعدی رمدی با همکاری اپیک گیمز وارد مرحله ساخت شد

بازی بزرگ بعدی رمدی که با همکاری شرکت اپیک گیمز است، وارد مرحله ساخت کامل شد. چندی پیش بود که رمدی در یک پست اعلام کرد که به طور رسمی بازی بعدی خود وارد مرحله ساخت شده است.چیزی که ما سال پیش آموختیم این بود که پروژه بعدی این شرکت توسط اپیک گیمز حمایت مالی خواهد شد. همینطور اینکه تعداد بیشماری شایعه وجود داشت که نشان می‌داد قرار است این بازی دنباله‌ای برای Alan Wake باشد. البته این ماجرا را اپیک یا رمدی هنوز تأیید نکرده‌اند.

هرمن هالست: تیم‌های پلی استیشن را تشویق می‌کنم که بسیار جسور باشند

هرمن هالست: تیم‌های پلی استیشن را تشویق می‌کنم که بسیار جسور باشند

هرمن هالست، رئیس استودیوهای بازی‌سازی جهانی پلی استیشن سونی می‌گوید که شجاعت و جسارت تیم‌های PS Studios برای او اهمیت بسیار زیادی دارد.در مصاحبه‌ی جدید مجله‌ی گیم اینفورمر با هرمن هالست، شاهد تاکید او روی اهمیت بسیار زیاد بازی‌های داستانی برای استودیوهای پلی استیشن بودیم. وی می‌گوید که یکی از عناصر اصلی سازنده‌ی بازی‌های انحصاری پلی استیشن را باید شجاعت سازندگان دانست؛ چه وقتی بازی The Last of Us Part II یک روایت داستانی تحسین‌برانگیز و درگیرکننده را ارائه کرد که مخاطب را شدیدا به چالش می‌کشد و چه زمانی‌که بازی God of War با تفاوت‌های جدی نسبت به قبل قدم در مسیر تازه‌ای می‌گذارد. البته که همیشه جسارت سازنده نه فقط در داستان‌گویی که گاهی در مواردی همچون ذات ساخت اثری همچون بازی ریترنال به چشم می‌آید.

ادامه همکاری سونی با استودیوهای ژاپنی برای ساخت بازی‌ های انحصاری

ادامه همکاری سونی با استودیوهای ژاپنی برای ساخت بازی‌ های انحصاری

هرمن هالست به‌عنوان رئیس PS Studios اعلام کرد که پلی استیشن همچنان ازطریق استودیو جهانی Sony XDev به همکاری جدی با استودیوهای بازی‌سازی ژاپنی ادامه می‌دهد.استودیو Team Asobi طی هفته‌های اخیر در حال گسترش یافتن است و استودیو Polyphony Digital به ریاست کازونوری یامائوچی اکنون در حقیقت دو ساختمان کاری بزرگ و متفاوت دارد. تیم اسوبی و پولیفانی دیجیتال را به‌عنوان استودیوهای بازی‌سازی انحصاری پلی استیشن سونی در کشور ژاپن می‌شناسیم و هرمن هالست مجددا تاکید کرد که بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی به حمایت جدی از آن‌ها ادامه می‌دهد. زیرا او باور دارد که همچنان هویت ژاپنی سونی و بازی‌های ژاپنی پلی استیشن در سرتاسر هویت این شرکت بزرگ به چشم می‌خورند.

غیبت حالت‌ های Forge و Co-op در زمان عرضه Halo Infinite

غیبت حالت‌ های Forge و Co-op در زمان عرضه Halo Infinite

طبق اعلامیه‌ی تیم تولید Halo Infinite، دو حالت Forge و Co-op (برای بخش داستانی) در زمان عرضه در دسترس دارندگان بازی نخواهند بود.پیدا کردن بازی‌هایی که ضمن داشتن یک بخش داستانی قوی، در بخش چندنفره هم عمکرد فوق‌العاده داشته باشند واقعا سخت است. سری بازی‌های هیلو (Halo) از همان نسخه‌ی اول، در این دسته از بازی‌های شوتر جای گرفته‌اند. آثاری که ضمن ارائه‌ی کمپین‌های تک‌نفره‌ی باکیفیت، حالت‌های چندنفره‌ی بسیار جذاب و پرطرفدار را در دسترس گیمرها قرار دادند.

Quake 2 و Quake 3 Arena به سرویس گیم پس اضافه شدند

Quake 2 و Quake 3 Arena به سرویس گیم پس اضافه شدند

شرکت بتسدا اعلام کرد که دو بازی Quake 2 و Quake 3 Arena به‌صورت رایگان دردسترس مشترکین سرویس گیم پس روی پلتفرم پی سی قرار گرفته‌اند.چنانچه بازیمی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که به‌تازگی استودیوی اید سافتور در جریان رویداد QuakeCon 2021 از نسخه‌ ریمستر‌ اولین بازی Quake رونمایی کرد. درکنار بهبود جنبه‌های بصری و پشتیبانی از رزولوشن 4K، این بازی همراه‌با دو بسته الحاقی The Scourge of Armagon و Dissolution of Eternity و یک بسته الحاقی جدید تحت عنوان Dimension of the Machine که توسط استودیوی ماشین گیمز در حال توسعه است روانه بازار خواهد شد.

حالت Horde Mode و اصلاحات بیشتر در آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal

حالت Horde Mode و اصلاحات بیشتر در آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal

توسعه‌دهندگان استودیوی اید سافتور، در ویدیوی جدیدی به تشریح تغییرات و موارد جدیدی که در آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal به آن اضافه خواهد شد، پرداخته‌اند.نمی‌توان گفت که حدوداً چه زمانی شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی در مجموعه‌ی DOOM خواهیم بود؛ اما می‌توان به جرأت ادعا کرد که DOOM Eternal یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌های این مجموعه بود که همچنان با آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی جدید بازیکنان را درگیر نگه می‌دارد. این بازی سال گذشته منتشر شده و تاکنون دو بسته الحالی به همراه آپدیت نسخه نسل جدید خود را دریافت کرده است. درحالی که به نظر می‌رسد ماجراهای پیش روی دووم اسلیر حداقل در بازی دووم اترنال به پایان رسیده است، توسعه‌دهندگان اید سافتور هنوز به ارائه آپدیت‌های بیشتر و اصلاح ساختار فنی و گیم‌پلی بازی ادامه می‌دهند. حالا و در جدیدترین اخبار منتشر شده، می‌دانیم که در در ادامه باید چه انتظاری از آپدیت جدید DOOM Eternal داشته باشیم.

احتمال توقف ساخت بازی انحصاری Wild برای پلی استیشن

احتمال توقف ساخت بازی انحصاری Wild برای پلی استیشن

به نظر می‌رسد ساخت بازی انحصاری Wild برای پلی استیشن به‌طور کامل متوقف شده است.جف گراب، خبرنگار حوزه بازی اعلام کرد تولید بازی انحصاری Wild به رهبری میشل آنسل برای پلی استیشن به‌صورت کامل متوقف شده است. گراب در این‌باره‌ گفت: «می‌توانم تایید کنم که کار این بازی کاملا تمام است. دیگر Wildای وجود ندارد... Wild مرده است.» جف گراب در ادامه اضافه کرد: «فکر می‌کنم میشل آنسل پروژه را ترک کرده است... او دیگر روی آن کار نمی‌کند، این پروژه تعطیل شده است. تیمی که روی آن کار می‌کردند در نظر داشتند که شاید درکنار هم بمانند و روی پروژه‌ای دیگر کار کنند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما تیم سازنده اینطور بودند که «ما دیگر روی [Wild] کار نمی‌کنیم، اما در اینجا استعدادهای زیادی [در دسترس] داریم، پس شاید بتوانیم روی چیزی کار کنیم.»»

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...